söndag 25 april 2010

Hemma!!!




Idag sov du tre timmar ute i vårvärmen. Annars har du bara sovit en timme i taget som mest. Jag passade på att klippa en rosbuske, aj va den stacks. Gör ont i fingrarna fortfarande.
Pappa och Benjamin kom hem ikväll efter att ha varit på golfläger hela helgen. Du lös upp som en sol när du såg dem, du har väl längtat är klart.

HISTORIK (a year ago): Efter att ha packat bilen proppfull och satt ner dig lille Liten i den bamsestora bilstolen, det gick inte ens att dra åt tillräckligt, puttrade vi hem mot Grästorp. Jag var så spänd och nervös. De andra gångerna jag åkt hem från BB har ju Crille kommit och hämtat mig och baby.
Jag hade nu laddat videokameran så jag kunde filma barnens reaktion när jag äntligen kom hem med lillebror.
Jag körde upp på uppfarten och bar ut Levi och ställde bilstolen på backen, började filma. Crille och barnen var på baksidan men hörde bilen och kom springande. Det var ett starkt ögonblick. Jag såg på Benjamin och Colin att nu fick de en lillebror, de hade inte vågat hoppas innan. Valentin kom stapplandes och ropade Bebbe, klappade på honom som han vore något overkligt. Den stunden var så stor för mig, jag var så lycklig. Hela min underbara familj var samlad och hel.

Inga kommentarer: