torsdag 22 april 2010

Levi och Arvid ute och fingår!



Du har varit lite gnällig idag också men inga koppor, får väl se i helgen. Sofia, Eliott o Elton kom förbi på lite fika och hårvård på em.
Grinden till trappan gick sönder i morse så pappa tog bort den. Du verkade inte bry dig om att det var fritt fram där förrän i kväll då jag hittade dig på tredje steget. Där satt du och gnydde lite smått. Det var ju tur att du inte kastade dig bakåt el försökte vända dig om el liknande. Vi får allt laga grinden illa kvickt.

HISTORIK(a year ago): Här äts det rikligt vid fri amning, vikt nu 2455g.
Johan gjorde ett sista ultraljud idag och han såg att vätskan har sjunkit undan lite till. Han såg koagel men de hade blivit mindre än tidigare.
Det skrevs en remiss på MR som ska göras när du är 40 veckor gammal.
På bilden är vi ute och promenixar med Arvid och hans mamma Charlotta. Vårsolen strålade och jag kände mig lugnare än på den första promenaden. Där spatserade två stolta mammor omkring på gatorna runt sjukhuset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det var en härlig promenad!:) Man kände sig annars mest som en fönstertittare förra våren...

Kram Lotta

Emmy sa...

Lotta är en av mina vänner... Jag kände henne från öppna förskolan innan jag ens blev gravid med tvillingarna. Hon var en av dem som stöttade mig allt hon kunde då tjejerna föddes. Hon är en fantastisk tjej! Kul att läsa din blogg och se ett sådant kärt ansikte.