torsdag 8 april 2010

Tittut!!


Knallade iväg till kyrkis idag men du sussade hela tiden vi var där. Skönt att sova ute när det duggar lite på taket ovanför.
Ätit jättebra idag också, både mat(korvstroganoff o pasta) och gröt. Sov även en lång stund på em. Du har nog inte så ont i tänderna längre.
Du är så go och glad. Är verkligen med på busen nu, leker tittut och gapflabbar.

HISTORIK(a year ago): Pappa har börjat jobba på golfen nu så mammi får åka hem på em och vara med grabbarna. Amningsförsöker och pumpar innan jag kastar mig i bilen och fräser hem. Sköterskorna sondar på de ml som saknas(ganska många än så länge) Jag är tillbaka vid elvatiden. Då sitter jag hos dig o myser en stund innan jag går och lägger mig.
Längtar ihjäl mig när jag är ifrån dig men är jag hos dig så längtar jag så det gör ont efter de andra barna. Det gick ju inte att dela på sig visst.
Matmängden ökad till 45ml/mål.
På bilden tar du ett bad, SKÖNT! Lättare att hålla i dig nu när du har blivit lite större.

Inga kommentarer: