onsdag 21 april 2010

Inköp av overall!


Idag tog vi faktiskt en promenad och när ni somnat smet jag in på Hemköp för att köpa mjölk. Kan väl inte smitta när man ligger nerbäddad med napp i munnen?
Mormor och morfar kom på en snabbvisit, de var på väg till ett spa som de skulle övernatta på med vänner. Du fick en jättesöt Alfons dress och Valle fick jättecoola blixten strumpor. Du har varit ledsen o hängig idag så jag har fått bära nästan hela tiden. Inga koppor har visat sig än, de jag trodde var nåt annat.

HISTORIK (a year ago): Du börjar bli en stor kille, väger nu 2410g och vi ammar fortfarande fritt. Du verkar få i dig ordentligt med mat för du är ju nöjd i tre timmar. Mammi for ut på ärende idag. Måste ju hitta en lämplig overall till dig som är lagom varm. Hittade en på Lindex som jag köpte och visade sköterskorna som tyckte den var perfekt. Roligt, här har jag fått mitt fjärde barn men känns som det första och jag måste fråga proffsen på neo vad han ska ha på sig, haha.
På bilden har du på dig moster Tessans gamla kofta och mössa som är så liten att den passar en docka. Du ser lite retro ut. :)

Inga kommentarer: