tisdag 9 mars 2010

Du i min famn för första gången


Idag åkte vi till Ludvig och Gabriel och lekte på em. Du tycker om att busa med killarna. Det är konstigt men du sitter på knä och leker men inte på rumpan men det är klart att ska man göra något är det lika bra att göra det med stil!!

HISTORIK(a year ago): Idag gjordes ett EEG på huvudet och det var normalt. Skööönt!!! Efter det fick vi ta ut dig ur kuvösen FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!Jag fick sätta mig i en fåtölj bredvid kuvösen och sköterskorna lyfte ut dig med slangar och allt och lade dig på mitt bröst. Jag kände doften av dig som en lejonhona. Det var så starkt ögonblick och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Du låg hos mig i tre timmar och det var underbart att äntligen få känna dig så nära. Jag hade längtat såå.

1 kommentar:

Jessica sa...

Du skriver så fint så jag blir alldeles varm i hjärtat! :) Syns imorgon! Ska bli så himla roligt! :) Kram