lördag 27 mars 2010

Har jag nåt på näsan eller? Skämt o sido.


Idag har vi haft en lugn lördag med regn. Jag och Benjamin åkte till stan och köpte kläder och du och de andra bröderna var hemma med pappa och fixade lite. Jag köpte 7 st vita bodys till dig som du kan ha under t-shirts, som blir mer vanligt i stl. 80, men jag gillar inte glipan du får på magen när du kryper. Du blir väldigt lätt kall och måste ha strumpor och raggsockar för att hålla värmen någolunda. På kvällen kom fam Wilson och vi åt tacos. Du hade sovit lite oregelbundet under dagen så det var jättejobbigt att somna ikväll. Valle somnade jättebra med nya metoden att vi sitter utanför sovrummet, han protesterade inte en gång.

HISTORIK(a year ago): Vi har provat att amma några dagar nu och du tar några tag sen somnar du, men det är ändå framsteg! Första gången var du 31 veckor men då låg du mest och sov intill men du visste ändå vad du skulle göra där. Sköterskorna tyckte det var otroligt att du kunde o de berömde dig mycket.
(har jag nåt på näsan eller? Skämt o sido men man måste få skratta lite också men söt är du)

Inga kommentarer: