måndag 15 mars 2010

Cpap tillbaka!


Tänkte gå till kyrkis idag för jag var ledig på fm men dels hade jag lite pappersarbete att göra och så var ni lite snoriga så vi hoppade över det idag. Tog en liten runda med vagnen i solskenet. Det är lika underbart med våren när den kommer, dofterna och solen gör mig såå glad.
Jobbade sen hela kvällen, du var väldigt mammig och gosade mycket när jag kom in. Somnade vid 20.30 i vagnen.

HISTORIK( a year ago): Pappa och mamma kom tillbaka till dig från permisen på kvällen idag och vi mös. Du har fått tillbaka cpapen igen då du tycker det är jobbigt att andas helt själv. Läkarna säger att det inte är ovanligt när man är så liten. Vi har varit så oroliga hemma men sköterskorna tyckte inte vi skulle åka tillbaka till sjukhuset utan vara kvar hemma, de tog god hand om dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har jag läst ikapp bloggen - du är duktig på att beskriva allt! Blev särskilt berörd av bilden när Benjamin och Colin står vid kuvösen, måste känts så svårt att få ett undantag från det annars så stenhårda besöksförbudet.

Blir så glad när jag läser att Levi gillar din matlagningskonst! Det kommer ordna sig med aptiten!

Tack för i torsdags! Är så tacksam att vi stötte på varandra på antenatal, hade ju verkligen kunnat få omysigare neokompisar - lr snarare livlina. För det var det du var för mig. Utan dig Susanne, hade Neo-veckorna varit mkt mer tärande! Förstår inte att du kunde vara så glad, du lös alltid upp, men det gav mig styrka!

Tack för att du låter oss läsa och minnas!
Kram Lotta